
| |
Тэма
ўрока: «Множанне сумесна са складаннем і адыманнем дзесятковых дробаў»
Урок з
прымяненнем рознаўзроўневай тэхналогіі
Матэматыка 5 клас
Мэта.
1. Вучэбная.
а) Фарміраваць навыкі
множання, складання і адымання дзесятковых дробаў. Фарміраваць навыкі работы з
кнігай, навыкі планавання адказу, навыкі самакантролю.
2. Выхаваўчая
а) у ходзе урока
садзейнічаць фарміраванню маральных якасцей школьніка: калектывізма – праз
парную работу, любві да працы.
3. Развіваючая.
а) развіваць мышленне праз
параўнанне, абагульненне, вывады.
б) развіваць памяць.
Ход
урока
1.
Называю тэму
ўрока, задачы ўрока.
2.
Вуснае
лічэнне.
а) назваць дроб, які я
паказваю на картцы, указаць правільны ен, ці няправільны.
б) рашыць вусна наступныя
практыкаванні запісаныя на дошцы:
1. 2,87*
10 2. 32,8 * 0,1
0,13*
10 4,3 * 0,1
3,5 *
100 24,9 * 0,01
2,1 *
100 305,8 * 0,01
0,34 *
10 29,9 * 0,001
0,12 *
1000 508 * 0,001
Гульня “Матэматычны
бой”
Эстафета №
1 Эстафета № 2
Вылічыць
Вылічыць
1.
38145*1= 1. 12909:1=
2.
909,141*0= 2. 0:13188=
3.
30*600= 3. 400*60=
4.
42*50*2= 4. 20*31*5=
5.
20*13а*5= 5. 0*29m*2=
6. 15,3*4,9-5,3*4,9=
6. 15,56, 7-5,5*6,7=
7. рашыць ураўненне
50*2*Х=300 7. рашыць ураўненне:
25*4*m=500
Вучні
атрымлівалі заданні па трох узроўнях.
Узровень 1
Узровень 2.
1. Выканаць дзеянні:
1. Выканаць дзеянні:
1.
1,7*2,3=39,1 1. 1,8*6,5=11,7
2.
3,4*1,52=5,168 2. 8,76*3,2=28,032
3.
0,4*0,2=0,08 3. 0,08*3,4=0,272
4.
0,64*0,13=0,0832 4. 0,34*0,24=0,0816
5.Плошча аднаго
пакоя 5. Плошча аднаго поля 139,8 га,
у двухпакаевай
кватэры другога у 3,5 разы больш.
14,4 м.кв., а плошча
другога Чаму роўна плошча двух палеў?
ў 1,2 разы больш. Якая
жылая больш плошча 2 поля? [629,1 га]
плошча
кватэры? [349,5 га]
[31,68 м.кв.]
Вылічыць,
прымяніўшы Вылічыць прымяніўшы размерка-
размеркавальны
закон. вальны закон.
6. 6,7*8,4+6,7*0,6=60,3 6. 6,1*3,4+6,1*2,6=36,6
7. 12,37*4,185-12,37*4,184=0,01237 7. 9,1*0,387-9,1*0,377=0,091
Узровень 3
Выканаць дзеянні:
1.
4,25*0,8=3.4
2.
0,34*1,8=0,1612
3.
0,088*45=3,96
4.
6,4*0,8=5,12
5.
Ад станцыі грыбнік ішоў ельнікам 2,1
ч.са скорасцю 2,7 км/г, а потым па беразняку 1,6 ч. са скорасцю 3,6 км/г.
Вышаўшы на дарогу, грыбнік вярнуўся на станцыю. Які шлях, па ельніку ці па
бярэзніку, меншы і на колькі? Колькі кіламетраў грыбнік ішоў па дарозе, калі
ўсяго ен прайшоў 15 км. [3,57 км]
6.
Два матацыкліста ехалі насустрач адзін
аднаму. Скорасць аднаго з іх 48,5 км/г, і яна менш скорасці другога на 5,3 км/г
праз 0,6 г., яны сустрэліся. Якая адлегласць была паміж матацыклістамі ў пачатку
шляху? [61,38 км]
Д/з
5.1; I
№ 1063 (21)
№ 1071
II № 1068 (22)
№ 1070
III № 1063 (23)
№ 1072
Падвядзенне вынікаў урока
1.
Падумайце дзеці, якія заданні ў вас
вызвалі цяжкасці?
2.
Ці можна самастойна выправіць
дапушчаныя памылкі?
3.
3. Ці спадабаўся вам урок?
Дамашняе заданне
№ 848
(а, в) № 849 (а)
Дзякуй
за працу!
Кантрольная картка
Узровень 1
1) 39,1; 2)
5,168; 3) 0,08
4) 0,0832; 5) 31,68
м.кв.; 6) 60,3 7) 0,01237
Кантрольная картка
Узровень 2
1) 11,7; 2) 28,032;
3) 0,272;
4) 0,0816; 5) 349,5
га; 6) 36,6 7) 0,091
Кантрольная картка
Узровень 3
1)
3.4; 2) 0,612; 3) 2,96;
4) 5,12; 5) 3,57 км;
6) 61,38 км 7) 23200 руб.
|